Masz pytanie?

Harmonogram grupowych zajęć Fitness w Via Sport Activ

Viasport » Activ » Fitness » Harmonogram grupowych zajęć Fitness w Via Sport Activ

 WAŻNE KOMUNIKATY

  • Od 20 września ruszamy z nowymi zajęciami w grafiku - AEROBIK, który odbywać się będzie w każdy wtorek o godz. 19:00 w sali nr 1.  

  • Zapraszamy na zajęcia: Latino Dance, Brazylijskie Pośladki, Zdrowy Kręgosłup, Sztangi, KETTLEBELLS i Jumping Frog. Serdecznie zapraszamy!

  • Na JOGĘ zapraszamy w każdy poniedziałek i środę o godz. 20:00 do sali numer 1.

  • INDOOR CYCLING powraca na stałe do grafiku. Zajęcia odbywają się w każdy poniedziałek, środę i piątek o godz. 19:15 w sali nr 2. 

  • Śledźcie nas na Facebooku oraz Instagramie i bądźcie aktywni razem z nami!

Dowiedz się więcej o naszych zajęciach! 


Na wszystkie zajęcia i treningi obowiązują zapisy w Recepcji Activ.

Zapraszamy do zapoznania się z aktualnym grafikiem zajęć i treningów.

Data:
Poniedziałek
Sala 4
Sala 3
18:00 - 19:00
Zumba Fitness

ZUMBA to połączenie tańców latynoamerykańskich z elementami fitness. W praktyce to godzinne zajęcia podczas, których liczy się przede wszystkim dobra zabawa. Jak zapewnia nasza Instruktorka ZUMBA w Via Sport Activ to wspaniała rozrywka, hektolitry wylanego potu i ogrom spalonych kalorii. Ostrzegamy:  podczas zajęć poziom hormonów szczęścia drastycznie wzrośnie! Do zobaczenia na zajęciach - zapraszamy serdecznie!

Sala 2
19:15 - 20:15
Indoor Cycling (Zapisy w Recepcji)

Zajęcia grupowe, jazda na rowerze, ulubiona muzyka? To wszystko właśnie oferują zajęcia indoor cyclingu. Potężna dawka energii i motywacji, mnóstwo spalonych kalorii i uwolnionych endorfin zapewnią wspaniałe samopoczucie na wiele godzin po zajęciach. Twoim celem jest poprawa kondycji? Wzmocnienie ciała? A może redukcja tkanki tłuszczowej? Dzięki możliwości pracy na różnych zakresach tempa, tętna i zróżnicowanemu obciążeniu jesteś w stanie poprawić każdy z tych elementów. Ogromną zaletą tych zajęć jest również to, że może na nie przyjść każdy, niezależnie od stopnia wytrenowania, ponieważ w każdej chwili intensywność możesz dostosować do swoich możliwości, a nieustannie płynące dźwięki energetycznej muzyki wraz z motywującym trenerem, pozwolą Ci przekraczać granice Twoich możliwości i osiągnąć zamierzone cele. Serdecznie zapraszamy.

Sala 1
18:00 - 19:00
KETTLEBELLS (zapisy)

Kettlebells z wyglądu przypomina armatnią kulę z doczepionym uchwytem. Ćwiczenia z odważnikami mają charakter kompleksowy-w jednym ruchu angażują do pracy kilka partii mięśniowych dzięki czemu szybko spalają tkankę tłuszczową.

Z dużą skutecznością treningi z wykorzystaniem Kettlebells atakują mięśnie nóg i pośladków dając tym samym smukłą i wysportowaną sylwetkę. Z Kettlebells zbudujesz siłę i wytrzymałość wszystkich mięśni. Poprawi się Twoja kondycja i wydolność sercowo -naczyniowa.Trening z odważnikami świetnie wpłynie na poprawę Twojej gibkości i koordynacji ruchowej.

19:00 - 20:00
BACHATA SOLO (zapisy)
high-heel-icons-64232.png

 

Jedyne takie zajęcia w Jaworznie i okolicy, dedykowane kobietom, które chcą się nauczyć kontroli nad własnym ciałem, udoskonalić swój ruch, zyskać seksapil, a także spalić kalorie przy prawdziwie karaibskim tańcu, jakim jest bachata. Ten obecnie najbardziej rozwojowy nurt taneczny świata ma swoje korzenie na Dominikanie, a także w Hiszpanii. Tańczony obecnie jest na całym globie i uchodzi za bardzo uwodzicielski ale i wesoły i energiczny. Na Bachata Lady Style tworzona jest krótka, kobieca choreografia, poprzedzona ćwiczeniami izolacyjnymi ciała, które pomagają koordynować piękny ruch. Idealne dla Pań, które chcą dopiero rozpocząć swoją przygodę z tańczeniem, a także dla tych, które są już zaprawione w bojach. Przyjdź i zobacz, na punkcie czego oszalał cały świat. Tylko uwaga, bachata uzależnia!

20:00 - 21:30
Joga (1,5h)

Joga to nie tylko ćwiczenia, to filozofia życia. Jeśli spróbujesz raz, jest duża szansa, że zarazisz się nią do końca życia. Fundament Jogi stanowią asany, czyli pozycje ciała, a jej istotą jest UWAŻNE wchodzenie w daną pozycję i trwanie  w niej przez określony czas. Zmiana pozycji odbywa się płynnie w określonym tempie i z uwzględnieniem prawidłowego oddechu. Zastosowanie dodatkowych rekwizytów podczas ćwiczeń jak taśmy, koce, wałki ułatwia poprawne wchodzenie w poszczególne pozycje nawet osobom, które z jogą nie miały nigdy wcześniej do czynienia. To sprawia, że również początkujący mogą korzystać z dobroczynnego działania asan. Praktyka jogi sprawia, że poprawia się nasza równowaga, ruchy stają się płynne i harmonijne, a ciało nabiera siły, sprężystości i staje się bardziej elastyczne. 

  • Dodaj link do:
  • facebook.com